KOKYBĖS, APLINKOS APSAUGOS, DARBUOTOJŲ SVEIKATOS IR SAUGOS POLITIKA
UAB “ARDYNAS” vykdo architektūrinę ir inžinerinę veiklą bei su ja susijusias technines konsultacijas. Organizacijos darbuotojai yra atestuoti LR Aplinkos ministerijoje ir/ar VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centre ir/ar Kultūros paveldo departamento prie kultūros ministerijos, turi teisę atlikti ypatingos svarbos statinių projektavimą visoms statinių grupėms, taip pat statiniams esantiems kultūros paveldo objekto teritorijoje, jo apsaugos zonoje, kultūros paveldo vietovėje; tvarkomųjų paveldosaugos darbų projektų rengimą; rengti poveikio aplinkos vertinimo dokumentus; ruošti teritorijų planavimo dokumentus; atlikti statinio projekto vykdymo priežiūrą ir statinio statybos techninę priežiūrą.
Organizacijos atliekama veikla turi glaudų ryšį su aplinkos kokybės išsaugojimu. Todėl joje dirba aukštos kvalifikacijos specialistai, kurie siekdami užtikrinti atliekamų paslaugų kokybę ir naudą klientui, savo kūrybiškumu ir sukaupta patirtimi, pasiekia optimalų technologinių sprendimų įgyvendinimą bei numato tolimesnę darnią plėtrą, užtikrinančią griežtus aplinkosauginius reikalavimus ir visuomenės gerovę.
Organizacijos tikslas:
- siekti ilgalaikio ir nuolatinio veiklos veiksmingumo gerinimo, kad klientams būtų teikiamos kokybiškos, savalaikės ir konkurencingos aplinkosaugos, inžinerijos ir architektūros paslaugos, nuolat mažinant šių paslaugų neigiamą poveikį aplinkai, ilginant objektų ilgaamžiškumą ir didinant įrenginių patikimumą.
- nuolat tobulinti darbinės veiklos sritis, keliant darbuotojų kvalifikaciją ir skatinant norą tobulėti.
- užtikrinti darbuotojų sveikatos ir saugos sistemos efektyvumą, užkertant kelią darbuotojų traumoms ir susirgimams bei užtikrinant saugias bei sveikas darbo vietas.
Organizacija norėdama pasiekti ir išlaikyti teikiamų paslaugų kokybės lygį bei klientų ir darbuotojų pasitenkinimą yra įdiegusi integruotą vadybos sistemą, apimančią kokybės vadybos sistemą, atitinkančią LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimus, aplinkos apsaugos vadybos sistemą, atitinkančią LST EN ISO 14001:2015 standarto reikalavimus bei darbuotojų sveikatos ir saugos vadybos sistemą, atitinkančią LST ISO 45001:2018.
Tobulindami integruotą vadybos sistemą esame pasiryžę nuolat plėsti ir tobulinti savo veiklą – suprasti ir tenkinti klientų poreikius bei lūkesčius, tobulinti paslaugų procesų vadybą, diegti technines naujoves, nuolat keliant visų darbuotojų kvalifikaciją, formuoti tik kvalifikuotą projekto įgyvendinimo komandą; pagal kiekvieno darbuotojo pareigas ir kompetenciją ugdyti kiekvieno darbuotojo atsakomybę už teikiamų paslaugų kokybę bei kuriamų sprendinių draugiškumą aplinkai; užtikrinti saugią darbo aplinką Organizacijos darbuotojams ir lankytojams, valdyti rizikų pavojų iš anksto numatant tam mažinančias priemones.
Organizacijoje išskiriamos pagrindinės socialinio atsakingumo sritys: žmogaus teisės, etiškos ir atsakingos darbdavystės praktika, etiškas verslas, santykis su klientais ir subrangovais, taip pat visų Organizacijos procesų valdymas, nuo kurio priklauso sprendimų socialinio atsakingumo klausimais priėmimas ir jų vykdymas.
Organizacija įsipareigojusi saugiai ir konfidencialiai tvarkyti asmens duomenis, susijusius su jos darbuotojais, akcininkais, bendradarbiaujančiomis ir kitomis suinteresuotomis šalimis, bei užtikrina, kad asmens duomenys būtų tvarkomi teisėtai, sąžiningai, skaidriai ir gerbiant duomenų subjektų teises.
Siekdama nuolatinio vadybos sistemos tobulinimo proceso efektyvumo, Organizacijos vadovybė įsipareigoja sudaryti sąlygas darbuotojams kokybiškai ir našiai dirbti, užtikrindama, kad visiems darbuotojams būtų prieinama su jų darbu susijusi informacija, sukurtos galimybės tinkamai atlikti deleguotas funkcijas ir patikėtus darbus; pripažinti darbuotojų nuopelnus, kūrybinę iniciatyvą ir skatinti juos siekti aukštesnių rezultatų bei suteikti galimybę išreikšti save; kreipti ypatingą dėmesį į darbuotojų kvalifikacijos kėlimą; optimaliai naudoti energetinius resursus bei rinktis subrangovus ir tiekėjus, kurie atsakingai žiūri į aplinkos apsaugos taršos mažinimą.
Už integruotos vadybos sistemos priežiūrą, nuolatinį tobulinimą ir atitikimą standartų reikalavimams atsakingas UAB „Ardynas“ direktoriaus paskirtas darbuotojas, vykdantis Vadovybės atstovo kokybei, aplinkosaugai, darbuotojų sveikatai ir saugai funkcijas. Už integruotos vadybos sistemos efektyvų ir rezultatyvų veikimą atsakingi visi Organizacijos darbuotojai, kurie yra supažindinti su politika ir pilnai supranta jos principus.
Ši politika yra viešai skelbiama visoms suinteresuotoms šalims.
Narystės asociacijose
UAB ”Ardynas” yra dviejų Lietuvoje registruotų asociacijų: Lietuvos dujotiekio statybos asociacijos (LDSA) ir Lietuvos projektavimo įmonių asociacijos (LPĮA) narė.
1991 m. kovo 29 d. įkurta asociacija “Lietuvos dujotiekio statyba” (LDSA) yra dujotiekio statybinių organizacijų savanoriškas susivienijimas, jungiantis įmones, organizacijas, vykdančias dujotiekio statybos, projektavimo darbus, dujinių įrenginių bei prietaisų gamybą, komplektavimą ir prekybą jais, paslaugas, susijusias su dujotiekio remonto darbais Lietuvos Respublikoje ir už jos ribų.
Uždaroji akcinė bendrovė ”Ardynas” LDSA nare tapo 1998 m. vasario mėn.
LDSA tikslai – padidinti savo narių gamybinio potencialo panaudojimą, operatyviai ir efektyviai pasinaudoti informacija apie mokslo ir technikos naujoves dujotiekio statyboje, skatinti keitimąsi informacija, plėsti bendradarbiavimą tarp Asociacijos narių, palaikyti ryšius su užsienio ir tarptautinėmis organizacijomis; analizuoti ir propaguoti dujų ūkiui skirtos technikos naujoves, pažangius darbo metodus, verslo organizavimo principus, analizuoti energetikos vystymo politiką, įstatymus ir viešai skelbti savo nuomonę šiais klausimais, koordinuoti ir vykdyti Asociacijos narių pavestus uždavinius, atstovauti ir ginti savo narių teises, jų interesus valstybinės valdžios ir valdymo institucijose, rūpintis, kad būtų įgyvendintos tarptautiniuose teisės aktuose, Lietuvos Respublikos norminiuose teisės aktuose įtvirtintos dujotiekio organizacijų teisės.
2003 m. įkurta Lietuvos projektavimo įmonių asociacija (LPĮA) yra savanoriškas susivienijimas Lietuvoje registruotų projektavimo/konsultavimo bendrovių, rengiančių kompleksinius teritorijų planavimo ir statinių projektus, teikiančių šios srities konsultacijas, atliekančių autorinę priežiūrą, poveikio aplinkai vertinimą, technines specifikacijas, galimybių studijas, projekto vadybą ir kitus su projekto realizavimu susijusius darbus, įskaitant besispecializuojančias vienoje ar keliose pagrindinėse projekto inžinerinėse ar architektūrinėse srityse.
Uždaroji akcinė bendrovė ”Ardynas” LPĮA nare tapo 2004 m. sausio 28 d.
Pagrindinis Asociacijos uždavinys – siekti projektavimo ir konsultacijų kokybės ir profesionalumo, sukurti projekto pridedamąją vertę, pasiūlant darnius sprendimus užstatytai ir sveikai natūraliai aplinkai, rizikos ir projekto išlaidų valdymui bei užtikrinti projekto socialinį ir ekonominį efektą.